ÖNEMLİ GÜVENLİK BİLDİRİMİ: Electrolux Pure F9

Electrolux, belirli seri numaralarına sahip Electrolux Pure F9 kablosuz şarjlı süpürge sahiplerinin olası bir güvenlik sorunu nedeniyle cihazı kullanmayı derhal durdurmasını talep etmektedir.

Bunun nedeni, üründe kullanılan bir bileşenle ilgili bir sorun olup bu sorun, belirli koşullar altında potansiyel olarak aşırı ısınmaya ve şarjlı süpürgenin küçük bir ihtimal dahi olsa alev almasına neden olabilir. Aşırı ısınma, potansiyel olarak yakındaki yanıcı maddelere sıçramasına neden olabilecek bir yangınla sonuçlanabileceğinden ötürü ciddi bir risk olarak kabul edilir. Gönüllü önlem (ürün geri çağırma) faaliyeti, uygunsuzluğun giderilmesi ve riskin ortadan kaldırılması için ürünün piyasaya arzının durdurulması, piyasada bulundurulmasının önlenmesi, piyasadan çekilmesi, geri çağrılması, dağıtıcıların bu önlemden haberdar olmaları, ürünün taşıdığı riskler hakkında nihai kullanıcıların uyarılması da dahil olmak üzere gerekli tedbirlerin tamamını kapsar.

Etkilenen modellerin sahiplerinden, ürünün nasıl iade edileceğine dair bilgi almak ve tüketicilerin kullanabileceği çözüm seçenekleri (ürünün güncel tavsiye perakende fiyatı kadar nakden banka hesabına gönderimi veya seçenek olarak nakit iade yerine ilgili tutarın %10 fazlası kadar Electrolux web sitesinde kullanmak üzere hediye çeki) hakkında bilgi almak için Electrolux Türkiye Müşteri İlişkileri ile iletişime geçmeleri istenmektedir.

Bugüne kadar herhangi bir kişisel yaralanma veya maddi hasar bildirilmemiştir. Bununla birlikte, Electrolux'te tüketicilerimizin güvenliği en önemli önceliğimiz olduğundan, bu konuyu çok ciddiye alıyoruz. Bu serinin etkilenen tüm ürünlerini derhal geri çağırmaya karar verdik.

pdf-icon-elux-blue.png

Bunu modeli, ürün numarasını (PNC) ve seri numaralarını (SN) kontrol ederek doğrulayabilirsiniz. Bu bilgiler, şarjlı süpürgenin hortum ünitesinin arkasına yerleştirilmiş olan etikette bulunabilir. Electrolux Türkiye Müşteri İlişkileri Çağrı Merkezine ulaştığınızda bu bilgileri paylaşmaya hazır olmanız beklenir.

image16vmg.png

İlgili seri numaralarına/ürün numaralarına sahip bir ürüne sahipseniz, cihazı kullanmayı derhal bırakmalı, şarj istasyonundan ayrı tutmalı ve şarj istasyonunun fişini elektrik prizinden çıkarmalısınız.

Model ve ürün numarası (PNC) eşleşirse ve ürününüz, yukarıda listelenen seri numarası (SN) aralığında ise ve yerel Electrolux servis merkezimiz tarafından henüz sizinle iletişime geçilmediyse, lütfen ürünü nasıl iade edeceğinize dair bilgi almak ve iade işleminin nasıl telafi edileceğine dair bilgi edinmek için 0850 250 35 89 numaralı telefondan Electrolux Türkiye Müşteri Hizmetleri Çağrı Merkezini arayın.

Lütfen dikkat: Electrolux Pure F9 ürün yelpazesindeki diğer seri numaralarına sahip ürünler etkilenmez. Diğer elektrikli ve şarjlı süpürge modelleri de dahil olmak üzere diğer Electrolux ürünleri etkilenmez.

Bu durumdan dolayı en içten duygularımızla özür dileriz.