Sorun:
- Bulaşık makinesinde C2, F2, i20 veya AL6 hata mesajı görünüyor
- Bulaşık makinesinden 2 kere bip sesi geliyor, LED 2 kere yanıp sönüyor
- Bulaşık makinesi suyu boşaltmıyor
İlgili olanlar:
- Ankastre bulaşık makinesi
- Solo bulaşık makinesi
Çözüm:
1. Giderin tıkalı olmadığından emin olun
2. Tahliye hortumundaki filtrenin tıkanmadığından emin olun
3. İç filtre sisteminin tıkalı olmadığından emin olun
4. Drenaj hortumunun doğru takıldığından emin olun:
- Drenaj hortumunun uzunluğu 400 cm’yi aşmamalı
- Drenaj giriş noktası 40 ila 85 cm arasında olmalı
- Drenaj hortumu hasarlı, bükülmüş veya kıvrılmış olmamalı
5. Kör tapanın lavabo tahliyesinden çıkarılıp çıkarılmadığını kontrol edin. (Bulaşık makinesi yakın zamanda kurulmuş veya taşınmışsa)
Kör tapa emmeli sifondan çıkarılmalıdır. Tahliye hortumunun emmeli sifona bağlı olduğu girişi açın, kör tapayı çıkarın ve emmeli sifon girişini tekrar bağlayın.
6. Yetkili Servis Merkezi ile irtibata geçin
Yukarıdaki önerilerle sorun çözülemiyorsa bir servis mühendisinin ziyaretini talep etmenizi öneririz.
Uyarı: Sorun tamamen çözülene kadar ürünü kullanmamanızı öneririz. Ürünü prizden çekin ve tekrar takmanız halinde sorun çıkmayacağından emin olana kadar prize geri takmayın.