Sorun
- Bulaşık makinesinde i40, i43 veya i44 hata mesajı görünüyor.
İlgili olanlar:
- entegre bulaşık makinesi
- bağımsız bulaşık makinesi
Çözüm
1. Filtrelerin temiz olup olmadığını kontrol edin
- Kirli filtreler su akışını yavaşlatır, bu da yetersiz bulaşık yıkama sonuçlarına yol açar.
- Filtreleri düzenli olarak kontrol edip temizleyin.
- Temizleme ve bakım hakkında bilgileri kullanım kılavuzunda bulabilirsiniz.
- Kullanım kılavuzunu buradan indirebilirsiniz.
2. Cihazınızı sıfırlayın
- Bulaşık makinesinin fişini çekin, 1 dakika bekleyin ve tekrar prize takın.
- Ayrıca panel üzerindeki sigortaları / güç düğmesini kullanarak da gücü kapatabilirsiniz.
- Makineyi yerinden dışarı çekip tekrar geri itmişseniz, hiçbir hortumun katlanmadığından veya ezilmediğinden ve musluğun sonuna kadar açık olduğundan emin olun.
- Bulaşık makinesini çalıştırın, uygun bir program seçin ve başlatın.
- Program normal olarak çalışmaya başlarsa, sorun çözülmüştür.
3. Cihazda aynı hata mesajının görünüp görünmediğini ya da ekranın değişip değişmediğini kontrol edin
- Cihazda başka bir hata kodu görünüyorsa sorunun tespit edilip giderilmesi için kullanım kılavuzunda hata koduna bakın.
- Kullanım kılavuzunu buradan indirebilirsiniz.
4. Bir Yetkili Servis Merkezi ile irtibata geçin
Yukarıdaki önerilerle sorun çözülemiyorsa bir servis mühendisinin ziyaretini talep etmenizi öneririz
Uyarı: Sorun tamamen çözülene kadar ürünü kullanmamanızı öneririz. Ürünü prizden çekin ve tekrar takmanız halinde sorun çıkmayacağından emin olana kadar prize geri takmayın