Sorun:
- Bulaşık makinenizde şu hata mesajlarından biri görünüyorsa: i50, i51, i52, i53, i54, i55, i56, i57, i58, i59, i5A, i5B (i5H), i5C, i5D, i5E, i5F
İlgili olanlar:
- Ankastre bulaşık makinesi
- Solo bulaşık makinesi
Çözüm:
1. Cihazınızın çalışan bir program var ise , sıfırlayın
- Bulaşık makinesinin fişini priziden çekin veya bağlı olan prizin siğortasını kapatınız,en az 1 dakika bu konumda bekleyiniz ve tekrardan cihazın fişini prize takın veya siğortayı kaldırınız.
- Ayrıca cihazın ön kontrol panel üzerindeki sigortaları / güç düğmesini (On-Off Tuşunu ) kullanarak da gücü kapatabilirsiniz.
- Makineyi yerinden dışarı çekip tekrar geri itmişseniz, cihazın arkasındaki hiçbir hortumun katlanmadığından veya ezilmediğinden ve su giriş musluğunun tamamen açık olduğundan emin olunuz.
- Bulaşık makinesini uygun bir program ayarlayarak çalıştırınız.
- Ayarlamış olduğunuz program normal olarak çalışmaya başlarsa, cihazdaki sorun çözülmüştür.
2. Cihazda aynı hata mesajının görünüp görünmediğini ya da ekranın değişip değişmediğini program süresince kontrol edin.
Cihazda başka bir hata kodu görünüyorsa sorunun tespit edilip giderilmesi için kullanım kılavuzunda hata kodu bölümüne bakınız. (Kullanım kılavuzunu buradan indirebilirsiniz).
3. Yetkili Servis Merkezi ile irtibata geçerek , servis randevusu oluşturunuz..
Yukarıdaki önerilerle sorununuz çözülemiyorsa , yetkili servis teknik personelin evinize ziyaretini öneririz.
NOT: Soruna bağlı olarak, garanti süresi içinde olsanız dahi YETKILI servis teknik personelin yapacağı servis ziyareti için sizden ücret alınabilir.
Uyarı: Sorun tamamen çözülene kadar ürünü kullanmamanızı öneririz. Ürünü prizden çekin ve tekrar takmanız halinde sorun çıkmayacağından emin olana kadar prize geri takmayın.