Hasarlı veya gevşek bileşenler

Son güncelleme zamanı 26.11.2019 15:23

Cihazın ambalajının açılması sırasında hasarla karşılaşılması:

Cihazın bağlantısını yapmayın ve cihazı kullanmayın.

  • Nakliye sırasında cihazınızın zarar gördüğünü bildirmek için derhal cihaz satıcınıza başvurun. Satıcının telefon numarasını fatura veya sevk irsaliyesi üzerinde bulabilirsiniz.

Montaj / ilk kullanım sonrasında hasar tespit edilmesi:

  • Hasarı bildirmek üzere cihaz satıcınıza başvurun.

Servis talebinde bulunulması:

  • Mümkünse, Yetkili Servis Merkezine başvururken ilgili bileşeni de belirtin.
  • Yedek parçalar Web Mağazasından sipariş edilebilir.
Servis Talebi Oluşturun
Servis Talebi Oluşturun

Düzenli ürün eğitimlerine tabi tutulan uzman Electrolux yetkili servis teknisyenlerinden orijinal yedek parçalarla kusursuz onarım hizmetleri alın.

Bakım Ürünleri & Aksesuarlar
Bakım Ürünleri & Aksesuarlar

Ürününüz için gereken aksesuar ve bakım ürünlerini online mağazamızdan kolayca sipariş verin; ürünlerimizden maksimum verim elde ederken ömürlerini de uzatın!