Çamaşır & Kurutmalı çamaşır Makinenim kullanıcı ekranında EF5 hata kodu görünmektedir

Son güncelleme zamanı 3.11.2022 05:27

Problem

  • Çamaşır Makinenim kullanıcı ekranında EF5 hata kodu görünmektedir.

Geçerli olduğu ürünler

  • Çamaşır Makinesi
  • Kurutmalı çamaşır makinesi

Çözüm

Eğer kullanıcı ekranında EF5 hata kodunu görüyorsanız, bu hata kodunun muhtemel nedenleri;

  • Yıkamak için koyduğuuz çamaşırlar bir biri ile topaklanması (dolanması) sonucunda, kazan içinde dengesiz yük dağılımından dolayı , sıkma işlemi iptal edilerek , proğram sona erdirilir. Cihazınızı kapatınız.Ön kapak açınız. Çamaşırları dengeli şekilde kazan (tambur) içinde dağılım yapınız ve tekrardan çalıştırınız.Bu işlemi yapmadan ürün kontrolü için servis kaydı oluşturursanız,ürünün garanti kapsamında olsa dajhi servis ücreti alınaçaktır.Çamaşır dağılımı düzgün olmasına rağmen , sorun devam ediyorsa aşağıdaki adımları kontrol ediniz;
  1. Cihazın filtresi tıkalıdır. Filtreyi temizleyiniz. Filtre temizlik konusunda kullanma kılavuzundan destek alabilirsiniz.
  2. Cihazın drenaj hortumunda katlanam ikırılma olup olmadığını kontrol ediniz.
  3. Su gider deranajında sorun olup olmadığını kontrol ediniz.

Eğer sorun devam ediyorsa,çağrı merkezimi arayarak yetkili servis teknik personelin ürünü kontrol için revdevu talep ediniz.

Neden

Dengesi yük konulması

Servis Talebi Oluşturun
Servis Talebi Oluşturun

Düzenli ürün eğitimlerine tabi tutulan uzman Electrolux yetkili servis teknisyenlerinden orijinal yedek parçalarla kusursuz onarım hizmetleri alın.