Problem
- Çamaşır makinesi ekranında EHO / EH0 hata mesajı görünüyor Güç kaynağında bir sorun olduğunu belirtir.
Geçerli olduğu ürünler
- Önden yüklemeli çamaşır makinesi (entegre ve bağımsız)
- Üstten yüklemeli çamaşır makinesi
Çözüm
1. Aynı prize farklı bir ürün takarak güç kaynağını kontrol edin ve çalışıp çalışmadığına bakın
Diğer ürün de çalışmıyorsa, muhtemelen kablo tesisatında arıza vardır.
Uyarı: Cihazları bağlamak için asla uzatma kablosu kullanmayın. Kısa devreye veya yangın tehlikesine yol açabilir.
Önemli: Tesisat sorunlarının giderilmesi konusunda tavsiye ve yardım için yerel elektrikçinize başvurun.
2. Cihazı sıfırlayın
- Cihazın fişini prizden çekin, 30 saniye bekleyin ve tekrar prize takın (Aynı sonuç, emniyet anahtarı kullanılarak da elde edilebilir).
- Cihazın fişini prize taktıktan sonra cihazı açın ve bir program seçin.
3. Bir Yetkili Servis Merkezi ile irtibata geçin
Yukarıdaki öneriler ile sorun çözülemediyse bir servis mühendisinin ziyaretini talep etmenizi öneririz.
NOT: Soruna bağlı olarak, garanti süresi içinde olsanız dahi mühendisin yapacağı servis ziyareti için sizden ücret alınabilir.
Bildirilen hata kodunu not edin ve bir mühendis talep ederken bu kodu da belirtin. Bu sorununuzu çözmeyecek ancak mühendisimizin, sorunun nedenini belirlemesine yardımcı olacaktır.
Uyarı: Sorun tamamen çözülene kadar ürünü kullanmamanızı öneririz. Ürünü prizden çekin ve tekrar takmanız halinde sorun çıkmayacağından emin olana kadar prize geri takmayın.
Neden
- Hata kodu EH0 veya EH...(EH1, EH2, vb.) ile başlayan herhangi bir kod, güç kaynağında çok düşük/çok yüksek voltaj, kararsız güç kaynağı gibi olası bir sorunu belirtir.