Pure F9 elektrikli süpürgelerde şarj süresi, emiş sorunları ve bakım sorunları hakkında bilgilendirme

Son güncelleme zamanı 8.09.2022 09:19

Problem

  • Şarjlı süpürgemin vakumun şarj edilmesi çok uzun sürüyor veya hiç şarj olmuyor
  • emiş'in zayıf olması
  • Dikey şarjlı süpürgelerde bakımı nasıl yapılmalıdır.
  • Dşkey şarjlı süpürgelerde filtreler nasıl temizlenmelidir?

Geçerli olduğu ürünler

  • Pure F9 elektrikli süpürge serisi

Çözüm

Süpürge nasıl şarj edilir

Cihazın kullanımı sona erdikten sonra Pure F9'unuzu şarj istasyonuna yerleştirin ve led ışıklarının iki kez yanıp söndüğünden emin olun

Tam şarjın 6 saat sürebileceğini unutmayın.

Yukarıdakiler sorunu çözmezse, sorunu çözmenize yardımcı olması için 0850 250 35 89 numaralı telefondan müşteri hizmetleri ile iletişime geçmenizi öneririz.

Kötü süpürme sorunu:

Zemin fırçasındaki tıkanıklıkları kontrol edin ve fırça rulosunda tüyler varise , kesici alet ile bu tüyleri kesin.


Bakım ve Filtrelerin Temizliği:

En iyi performans için toz haznesini zaman zaman boşaltılması ve filtrelerin maksimum 2 ayda bir yıkanması gerekir.Toz haznesini dolau olması veya filtrenin kirli olması, süpürme işleminde iyi sonuç almanıza neden olacaktır. 


Bu yüzden düzenli olarak toz haznesini açıp boşaltmayı unutmayın.

Toz haznesindeki HEPA filtre , kağıdı filtresinin ve siklon filtrenin bulaşık makinesinde yıkanmayacağını lütfen unutmayın.


Neden

  • Pil sorunların çözümü
  • Bloklama şikayet özümü
  • Toz haznesini boşaltmayı unutmayın.
  • Filtreleri yıkayın veya yenisi ile değişim yapınız.