E.Lux Wellbeing Uygulaması, AppStore veya Google Play'de mevcut değil mi?

Son güncelleme zamanı 20.02.2023 07:26

Problem

  • Electrolux Wellbeing Uygulaması, AppStore veya Google Play'de mevcut değil mi?

Çözüm

  • Wellbeing Uygulaması, yalnızca ürünün resmi olarak piyasaya sürüldüğü belirli ülke ve bölgelerdeki Uygulama mağazalarında mevcuttur. Uygulamayı bulabilmek için, ürünün satın alındığı ülkeyle eşleştiğinden emin olmak için lütfen App Store hesabınızın ülkesini veya bölgesini kontrol ediniz.
  • App store hesabınız ürünün henüz piyasaya sürülmediği bir ülkeye veya bölgeye bağlıysa (örneğin ABD), o zaman Uygulamayı bulup indirebilmek için App store hesabındaki ülkeyi güncellemeniz gerekir. Bu konuda destek için lütfen size en yakın telefon (veya telekom) servis merkezine başvurunuz.
  • App Store hesabınızın doğru ülke veya bölgeye bağlı olması ve arama yapabilmeniz, diğer Uygulamaları (örn. Skype) indirmenize rağmen yine de Wellbeing Uygulamasını bulamıyorsanız, lütfen en yakın AEG/Electrolux müşteri hizmetleriyle iletişime geçin. daha fazla teşhis ve sorun giderme merkezinden destek alınız.


iOS (Apple) için: App Store hesabının hangi ülke veya bölgeye bağlı olduğunu kontrol etmek için lütfen aşağıdaki talimatları izleyiniz (değişebilir):

  • Telefonun kilidini açın ve 'App Store' uygulamasına gidiniz
  • Uygulamanın içindeyken sağ üst köşedeki profil resmine tıklayınız.
  • Açılan pencerede adınıza (hesap adı) tıklayınız, ardından Hesap sayfasını açınız.
  • Kimliğinizi parmak izi veya şifre ile doğrulayınız - belirtildiği şekilde uygulama yapınız.
  • 'Hesap' sayfasında Ülke/Bölge'ye tıklayınız ve ardından App Store'un bağlı olduğu mevcut ülke veya bölgeyi kontrol ediniz.


Android (Google) için : Google Play hesabının hangi ülkeye veya bölgeye bağlı olduğunu kontrol etmek için lütfen şu adımları izleyiniz:   talimatlar (değişebilir):