Hava temizleyicinin Wi-Fi bağlantısı ile ilgili sorun yaşanmasında

Son güncelleme zamanı 8.07.2020 10:19

Problem

  • Hava temizleyiciyi ev internet wi-fi modemine bağlayamıyorum (Technicolor markası)
  • Başarılı bir wi-fi model dağılımından sonra, yaklaşık 5 dakika sonra " Bağlanılamıyor ... doğru Kablosuz şifresini girdiğinizden emin olun " bildirimini göreceksiniz.

Geçerli olduğu ürünler

  • Pure Air A9 serisi A9'un 2.20'nin yazılım sürümü
  • Hava Temizleyici AX9 serisi yazılım sürümü 2.20'nin altında
  • Technicolor yönlendiriciler

Çözüm

  1. İnternet bağlantısı olan ve şifreniz olan başka bir Wi-Fi kaynağı temin edinin. Örneğin, Wi-Fi etkin noktası etkinleştirilmiş bir akıllı telefon kullanabilirsiniz.
  2. Yeni bir bağlantı oturumu başlatın ve uygulamadaki aşamaları izleyin.
  3. Bağlanmak istediğiniz yeni Wi-Fi model kaynağını seçtiğinizden emin olun.
  4. Cihazı başarıyla wi-fi model ile eşledikten sonra, en az 15 dakika boyunca bağlı kalınız.
  5. Ürün yazılımının güncellenip güncellenmediğini kontrol edin. Bilgi "Ürün bilgileri" bölümündeki Wellbeing uygulamasında bulunabilir. Sürüm 2.20'den sonraki bellenim tüm yönlendiricilerle çalışır.
  6. Tercih ettiğiniz ev wi-fi modemine entegre edilmiştir.

Alternatif olarak, ev intermet modem güvenlik protokolünü WEP / WPA'dan WPA2'ye değiştirin ve eki yeniden başlatın. Ayrıntılı talimatlar için internet modem belgelerine bakınız.

Neden

  • Eski ürün yazılımı. 2.20'nin altındaki sürümlerde Technicolor yönlendiricilerde bu sorun vardır. Wi-Fi modemine cihaz  bağlandığında, ürün için yazılım otomatik olarak güncelleyecektir
Servis Talebi Oluşturun
Servis Talebi Oluşturun

Düzenli ürün eğitimlerine tabi tutulan uzman Electrolux yetkili servis teknisyenlerinden orijinal yedek parçalarla kusursuz onarım hizmetleri alın.

Bakım Ürünleri & Aksesuarlar
Bakım Ürünleri & Aksesuarlar

Ürününüz için gereken aksesuar ve bakım ürünlerini online mağazamızdan kolayca sipariş verin; ürünlerimizden maksimum verim elde ederken ömürlerini de uzatın!