Problem
- Hava temizleyiciyi ev internet wi-fi modemine bağlayamıyorum (Technicolor markası)
- Başarılı bir wi-fi model dağılımından sonra, yaklaşık 5 dakika sonra " Bağlanılamıyor ... doğru Kablosuz şifresini girdiğinizden emin olun " bildirimini göreceksiniz.
Geçerli olduğu ürünler
- Pure Air A9 serisi A9'un 2.20'nin yazılım sürümü
- Hava Temizleyici AX9 serisi yazılım sürümü 2.20'nin altında
- Technicolor yönlendiriciler
Çözüm
- İnternet bağlantısı olan ve şifreniz olan başka bir Wi-Fi kaynağı temin edinin. Örneğin, Wi-Fi etkin noktası etkinleştirilmiş bir akıllı telefon kullanabilirsiniz.
- Yeni bir bağlantı oturumu başlatın ve uygulamadaki aşamaları izleyin.
- Bağlanmak istediğiniz yeni Wi-Fi model kaynağını seçtiğinizden emin olun.
- Cihazı başarıyla wi-fi model ile eşledikten sonra, en az 15 dakika boyunca bağlı kalınız.
- Ürün yazılımının güncellenip güncellenmediğini kontrol edin. Bilgi "Ürün bilgileri" bölümündeki Wellbeing uygulamasında bulunabilir. Sürüm 2.20'den sonraki bellenim tüm yönlendiricilerle çalışır.
- Tercih ettiğiniz ev wi-fi modemine entegre edilmiştir.
Alternatif olarak, ev intermet modem güvenlik protokolünü WEP / WPA'dan WPA2'ye değiştirin ve eki yeniden başlatın. Ayrıntılı talimatlar için internet modem belgelerine bakınız.
Neden
- Eski ürün yazılımı. 2.20'nin altındaki sürümlerde Technicolor yönlendiricilerde bu sorun vardır. Wi-Fi modemine cihaz bağlandığında, ürün için yazılım otomatik olarak güncelleyecektir