Not: Kurulumdaki kusur garanti kapsamında değildir ve servis ziyareti gerektiğinde müşteriden ücret alınacaktır.
Sorun:
- Cihaz faaliyete geçemiyor / çalışmıyor.
- Sadece iki pişirme bölgesi çalışıyor
- Güç ayar ekranında E3 veya E311 veya E312 hata mesajı görünüyor (bazı durumlarda sinyal / bip sesi geliyor)
- Güç ayar ekranında E8 veya E822 hata mesajı görünüyor
- Ocak sigortayı patlatıyor / attırıyor
İlgili olanlar:
- entegre indüksiyonlu ocak
- indüksiyonlu ocaklı bağımsız fırın
Çözüm:
- Yeni kurulumda yukarıda belirtilen sorunlar genelde cihazın yanlış kurulduğunu gösterir.
Not: Yeni kurulum aşağıdakilerden biri anlamına gelmektedir:
- Yeni bir cihaz, bir elektrik kaynağına ilk kez bağlanmıştır.
- Cihaz farklı bir prize bağlanmıştır.
1. Prizden elektrik gelip gelmediğini kontrol edin.
- Bir başka cihazı prize takıp çalışması gerektiği gibi çalışıp çalışmadığını görerek prizde elektrik olup olmadığını kontrol edin.
- Priz çalışmıyorsa sorunu çözmenize yardımcı olması için kalifiye bir elektrikçi ile irtibata geçin.
2. Olası kusurlar için sigortayı kontrol edin.
- Arızaya sigortanın neden olup olmadığını kontrol edin.
- Sigortanın tekrar tekrar atması halinde, kalifiye bir elektrikçiye danışın.
3. Cihazı kurmuş olan kalifiye elektrikçi ile irtibata geçin.
4. Yetkili Servis Merkezi ile irtibata geçin.
Yukarıdaki önerilerle sorun çözülemiyorsa bir servis mühendisinin ziyaretini talep etmenizi öneririz.
Uyarı: Sorun tamamen çözülene kadar ürünü kullanmamanızı öneririz. Ürünü prizden çekin ve tekrar takmanız halinde sorun çıkmayacağından emin olana kadar prize geri takmayın.