Sorun:
- Ocak E9 hata mesajını görüntülüyor
İlgili olanlar:
- Entegre elektrikli ocak
- elektrikli ocaklı bağımsız fırın
- entegre indüksiyonlu ocak
- indüksiyonlu ocaklı bağımsız fırın
Çözüm:
1. Cihazın fişini en az 30 saniye prizden çekin. Tekrar takın ve cihazı açın
Not: Cihazı yeniden başlatmak için şebeke bağlantısını kapatıp tekrar açmadan önce 30 saniye beklemek gerekmektedir.
Ankastre cihazlar için, bunların elektrik şebekesinden ayrılmasının imkansız olması nedeniyle, cihazın RCD anahtarı aracılığıyla bağlantısı kesilmelidir.
2. Yetkili Servis Merkezi ile irtibata geçin
Yukarıdaki önerilerle sorun çözülemiyorsa, bir servis Yetkili Servisin ziyaretini talep etmenizi öneririz.
NOT: Soruna bağlı olarak, garanti süresi içinde olsanız dahi Yetkili Servis yapacağı servis ziyareti için sizden ücret alınabilir. Bildirilen hata kodunu not edin ve bir Yetkili Servis talep ederken bu kodu da belirtin.
Bu sorununuzu çözmeyecek ancak Yetkili Servisimizin, sorunun nedenini belirlemesine yardımcı olacaktır.
Uyarı: Sorun tamamen çözülene kadar ürünü kullanmamanızı öneririz. Ürünü prizden çekin ve tekrar takmanız halinde sorun çıkmayacağından emin olana kadar prize geri takmayın.