Hasarlı / çökük / çizik davlumbaz

Son güncelleme zamanı 29.11.2019 09:15

Davlumbazın ambalajının açılması sırasında hasarla karşılaşılması:

Cihazın nakli sırasında oluşan tespit edilmiş hasarı bildirmek için derhal satıcıya başvurun. Satıcının telefon numarasını fatura veya sevk irsaliyesi üzerinde bulabilirsiniz.


Cihazın bağlantısını yapmayın ve cihazı kullanmayın.

Montaj / ilk kullanım sonrasında hasar tespit edilmesi: 

Hasarı bildirmek üzere satıcıya başvurun.

Servis talebinde bulunulması:

Mümkünse, Yetkili Servis Merkezine başvururken ilgili bileşeni de belirtin.

Web Mağazamızdan yeni parçalar / bileşenler satın alın.


Servis Talebi Oluşturun
Servis Talebi Oluşturun

Düzenli ürün eğitimlerine tabi tutulan uzman Electrolux yetkili servis teknisyenlerinden orijinal yedek parçalarla kusursuz onarım hizmetleri alın.

Bakım Ürünleri & Aksesuarlar
Bakım Ürünleri & Aksesuarlar

Ürününüz için gereken aksesuar ve bakım ürünlerini online mağazamızdan kolayca sipariş verin; ürünlerimizden maksimum verim elde ederken ömürlerini de uzatın!