Soğutucu Ekranında E09 Hata Kodunun Vermesi Durumunda

Son güncelleme zamanı 25.04.2024 10:05

Problem

Soğutucu kullanıcı arayüz ekranında E09 hata kodunun vermesi durumunda izlenmesi gereken uygulam aprosödürü

Geçerli olduğu ürünler

Solo soğutucu

Çözüm

Cihaz uzun süre elektrik kesintisine mağruz kaldıysa, kapılar kapatılmamış vey açok uzun süre açık kalmışsa durumlarını kontrol ediniz.

1. Dondurucu sıcaklığını daha soğuk bir değere ayarlayın veya Süper Dondur'u konumunu ayarlayın. Bu, gerekli sıcaklığa ulaşıldığında hata kodunu kaldırmalıdır. Doğru sıcaklığa ulaşmak için gereken süreyi artırmak için kapıları kapalı tutun.

2. Bu hata sırasında çözülen / eriyen ürünleri derin dondurucudan çıkartınız.Bu tür ürünleri tekrar dondurmadan , tüketiniz.

3. Doğru sıcaklık derecesine ulaşılana ve hata kodu kullanıcı arayüz ekranında ortadan kalkana kadar dondurucu bölmesine

taze dondurmak için ürün eklemeyiniz. Hata kodunu not ederek çağrı merkezimi arayarak (0850 250 35 89 ) yetkili teknik personelimizin evinizi ziyaret etmesi için randevu talep ediniz.

Neden

Dondurucu bölüm yeterince soğuk değil.

Servis Talebi Oluşturun
Servis Talebi Oluşturun

Düzenli ürün eğitimlerine tabi tutulan uzman Electrolux yetkili servis teknisyenlerinden orijinal yedek parçalarla kusursuz onarım hizmetleri alın.