Sorun
- Dondurucum / buzdolabım / derin dondurucum / şarap soğutucum hasarlı.
İlgili olanlar
- Dondurucu
- Buzdolabı
- Derin dondurucu
- Şarap soğutucu
Çözüm
1. Hasar, cihazın ambalajını açarken keşfedilmişse bu hasarın teslimat sırasında meydana gelip gelmediğini tespit etmek için derhal perakende satıcınız ile irtibata geçin.
Cihazın bağlantısını yapmaya veya cihazı kullanmaya çalışmayın.
2. Hasar, cihaz kurulduktan ve ilk kez kullanıldıktan sonra keşfedilmişse, cihazın kurulum sırasında hasar görüp görmediğini tespit etmek için kurulum görevlisi ile irtibata geçin.
3. Hasar cihazın içinde saklanan birşeyden veya diğer mekanik nedenlerden kaynaklanıyorsa, bir delik veya çatlak, örneğin her amaca uygun sızdırmazlık macunu kullanılarak gizlenebilir.
Bu sızdırmazlık macununun gıdaların saklandığı ortamlarda kullanılmak üzere onaylandığından emin olun.
4. Menteşeler, ışıklar veya diğer parçalar hasarlıysa bu parçalar kolaylıkla yenileriyle değiştirilebilir.
5. Yetkili Servis Merkezi ile irtibata geçin
Yukarıdaki önerilerle sorun çözülemiyorsa bir servis mühendisinin ziyaretini talep etmenizi öneririz.